σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία

  • Αρχική σελίδα
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
  • XΡΗΣΙΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
  • ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • Χριστουγεννιάτικη ιστορία
  • ΓΑΜΟΣ
  • Πασχαλινός Λαγός - Osterhase
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ENVIRONMENTAL EDUCATION
  • ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
  • ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
  • 10 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
  • ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
  • Πολιτιστικός Σύλλογος Τερπνής
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • GRIECHISCHE SITTEN-FEIERTAGE
  • Στείλτε μας ένα άρθρο
  • etwinning
  • Κυκλοφοριακή Αγωγή
  •  

    Γιορτή 28ης Οκτωβρίου

    Στις 27 Οκτωβρίου, ημέρα Παρασκευή έγινε στο νηπιαγωγείο η γιορτή της εθνικής επετείου. Οι προτάσεις των παιδιών για τη γιορτή ήταν οι εξής:

    ü     1.Να καλέσουμε κόσμο

    ü     2.Να φτιάξουμε μαγαζάκι με αληθινό καφέ και τσάι και γλυκά

    ü     3.Να τους πούμε γιατί γιορτάζουμε

    ü     4.Να στολίσουμε την τάξη μας

    1.Οι προσκλήσεις γράφτηκαν στον υπολογιστή (τα παιδιά υπαγόρευαν και η νηπιαγωγός έγραφε), μπήκαν σε φακέλους και κατόπιν στο ταχυδρομικό κουτί  την Τρίτη πριν τη γιορτή μοιράστηκαν από τον ταχυδρόμο της τάξης την ώρα που σχολούσαμε. Καλέστηκε με ειδική πρόσκληση ο Κλέμενς και η γειτόνισσα του νηπιαγωγείου.

    2.Με τα αμύγδαλα που περίσσεψαν από το μαγαζάκι και με σοκολάτα κουβερτούρα που παραγγέλθηκε από το σούπερ μάρκετ τα παιδιά φτιάξαν στην κουζίνα του νηπιαγωγείου σοκολατάκια για τη γιορτή. Χρησιμοποιήθηκε επίσης η μαρμελάδα κυδώνι που είχανε μαγειρέψει κάποια άλλη μέρα. Η μαρμελάδα αλείφτηκε σε φετούλες ψωμί που αγοράστηκε από το φούρνο.  Μία μητέρα έφτιαξε μαζί με το γιο της κέικ για τη γιορτή και οι δυο Δημήτρηδες της τάξης έφεραν  γλυκά στο σχολείο τη μέρα της γιορτής και όχι μια μέρα νωρίτερα του αγίου Δημητρίου που γιόρταζαν.

    3.Αντί για τα καθιερωμένα ποιήματα κάθε παιδί παρουσίασε ένα μικρό κομμάτι από το βιβλίο «Μαρτυρίες 40-41». Το βιβλίο περιέχει φωτογραφικό υλικό και γραπτά ντοκουμέντα της εποχής εκείνης, όπως γράμματα μικρών παιδιών προς τους πατεράδες τους, που πολεμούσαν στην Αλβανία, κείμενα αξιωματικών και στρατιωτών του ελληνικού στρατού, το χειρόγραφο ποίημα του Γιάννη Ρίτσου «Οκτώβρης 1940», φωτογραφίες και σκίτσα από εφημερίδες ελληνικές και ξένες της εποχής, ντοκουμέντα για την Σοφία Βέμπο κ.α.. Τα παιδιά είχαν φωτοτυπήσει φωτογραφίες από το βιβλίο, με τις οποίες ως αρχικό υλικό έφτιαξαν διάφορα καλλιτεχνικά κομμάτια που τα εξέθεσαν στον χώρο της γιορτής και τα σχολίασαν κατά τη διάρκειά της. Στο τέλος της γιορτής δραματοποίησαν το κομμάτι του βιβλίου ζωντανό τείχος.

    4.Η τάξη στολίστηκε με σημαίες  κανόνια, αεροπλάνα, όπλα και αφίσες φτιαγμένα από τα παιδιά που εργάστηκαν σε ομάδες ή ατομικά .